NEWSLETTER - PRACA NA E-MAIL
ZMIEŃ USTAWIENIA / WYPISZ SIĘ

Koordynator ds. Dóbr i Zakupów - SILESIA

Miejsce pracy: Żywiec
Forma zatrudnienia: praca stała


Opis stanowiska:

Hutchinson Poland jest międzynarodową firmą,  należącą do grupy Total. Hutchinson na świecie zatrudnia ponad 35 tys. pracowników w 96 fabrykach w 23 krajach.

W związku z rozwojem naszej firmy, poszukujemy kandydatów  do pracy w fabryce w Żywcu na stanowisku :

 

 

Koordynator ds. Dóbr i Zakupów - SILESIA

 

                                                                        

Opis stanowiska:

  • Zakup i koordynacja grup zakupowych w obszarze dóbr i usług, strategiczne działania związane z zakupami w poszczególnych zakładach (Żywiec 1, Żywiec 2, Żywiec 3, Bielsko Biała) oraz negocjacje umów ramowych
  • Współpraca ze wszystkimi Zakładami w celu prowadzenia centralizacji strategicznych procesów zakupowych
  • Współpraca z dostawcami, prowadzenie korespondencji, analiza i ocena dostawców
    (w ramach istniejącego panela dostawców)
  • Wysyłanie zapytań ofertowych, negocjacje cen, tworzenie paneli dostawców dla poszczególnych grup zakupowych
  • Budowanie relacji z dostawcami, m.in. poprzez prowadzenie strategicznych negocjacji.
  • Analiza rynku, bieżących trendów, optymalizacja kosztów w zarządzanych kategoriach cenowych oraz prognozowanych ich zmian dla zarządzanych kategorii zakupowych.
  • Zapewnienie terminowości i realizacji zamówień, przygotowywanie kontraktów i umów
  • Właściwe klasyfikowanie, zabezpieczanie i archiwizowanie dokumentacji zakupowej
  • Przygotowywanie sprawozdań, analiz i raportów wg potrzeb i wymagań
  • Analiza potrzeb i ograniczeń poszczególnych zakładów w zakresie zakupu  (wyrobów
    i usług)
  • Poszukiwanie najkorzystniejszych cen rynkowych i identyfikacja możliwości zakupowych
  • Rozwijanie i utrzymanie właściwego poziomu współpracy z dostawcami oraz określanie strategii zakupowej
  • Współpraca z innymi działami celem zapewnienia właściwej realizacji zamówień

Wymagania:

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2-3 lat doświadczenia w pracy w obszarze zakupów w zakładzie produkcyjnym
    z branży motoryzacyjnej
  • Praktyczne doświadczenie w obsłudze dostawcy oraz podejmowaniu procesów handlowych
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne w tym: komunikatywność, zorientowanie na budowanie relacji z działami operacyjnymi w zakładach i dostawcami, elastyczność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy
  • Umiejętność jednoczesnego prowadzenia kilku tematów
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem

Firma oferuje:

Oferujemy:

  • Wysoki standard pracy w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
  • Opiekę medyczną Medicover     
  • Ubezpieczenie NNW
  • Program MULTISPORT – dofinansowanie
  • Ubezpieczenie NNW
  • Dofinansowanie kosztów transportu do pracy

Jak aplikować - informacje


Kontakt:

POLECANY PRACODAWCA

Wszelkie prawa zastrzeżone. MediaBielsko.pl © 2007-2018